1. OPȚIUNI DE LIVRARE
Livrarea se va efectua în zilele lucrătoare (de luni până vineri). Comenzile sunt expediate de obicei în termen de 1-2 zile lucrătoare, în funcție de confirmarea plății, de adresa de livrare selectată și disponibilitatea articolelor dvs. în depozit. După expedierea din depozitul nostru, termenul de livrare este de 1-2 zile lucrătoare, in functie de firma de curierat.
Costul livrării este calculat in pagina de finalizare a comenzii; acesta porneste de la 16,36 lei si se calculeaza in functie de greutatea si dimensiunile coletului; pentru comenzile de peste 500 de lei, transportul este gratuit.
Dacă nu ați primit produsul (produsele) în termenul estimat de livrare specificat în confirmarea de expediere, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefonic. Comenzile pot fi livrate numai în România. Nu acceptăm livrarea transfrontalieră.
Livrarea se realizeaza prin intermediul DPD, Cargus sau GLS.
Pentru opțiunea de ridicare produse de la sediu, costul transportului este 0 RON.
2. MODIFICARE COMANDĂ
Odată ce comanda dvs. a fost pregătită pentru expediere sau a fost expediată, este posibil să nu putem schimba adresa de livrare. În cazul în care comanda este trimisă prin curier, puteți contacta curierul direct și modifica adresa de livrare, dacă este posibil.
Dacă nu ați primit prin e-mail notificarea de expediere, contactați-ne pentru schimbări.
3. URMĂRIRE COMANDĂ
Pentru livrările prin curier, puteți urmări oricând starea comenzii dvs. prin AWB-ul generat.
4. INFORMAȚII DE LIVRARE
Datorită faptului că livrarea se face printr-un agent terţ, nu putem garanta calitatea serviciului. Însă, pentru orice problemă privind procesul de livrare, nu ezitaţi să ne contactaţi.
5. ÎNTREBĂRI CU PRIVIRE LA COMENZILE DVS. RATATE SAU DETERIORATE
• Livrare ratată:
În cazul în care nimeni nu este disponibil la adresă în momentul livrării, trebuie să contactați curierul pentru a stabili o nouă dată/adresă de livrare.
Dacă data estimată de livrare a trecut și nu ați primit coletul, contactați-ne. Vom investiga împreună cu curierul și ne vom strădui să livrăm comanda dvs. cât mai curând posibil.
• Comenzi deteriorate:
Dacă produsele sunt deteriorate când le primiți, puteți refuza livrarea. Dacă găsiți daune numai după ce ați primit livrarea, apelați-ne! În cazul unei livrări deteriorate, noi, STIM Agro&Industry,vom contacta direct serviciul de livrare pentru a rezolva problema cât mai repede posibil și cu cele mai mici inconveniente pentru dvs.